Ρέμος: Δε θα με βγάλουν με το ζόρι gay!

Bookmark and Share

Ο Αντώνης Ρέμος μίλησε στο περιοδικό «Elle» για τις απειλές που δέχτηκε...
όταν ήταν πρόεδρος του Ηρακλή, για τους υπαινιγμούς που ακούστηκαν αναφορικά με την σεξουαλικότητά του και κατά πόσο αυτοί τον .επηρέασαν ψυχολογικά.

Όσον αφορά στις απειλές που δέχτηκε από οπαδούς της ομάδας του Ηρακλή, ο Αντώνης είπε: «Έχω δεχτεί χιλιάδες απειλές στη ζωή μου. Δεν έχω απαντήσει. Κάποιοι το έχουν εκλάβει ως αδυναμία. Είναι δύναμη να σε χτυπάνε και να μην απαντάς».

Στη συνέχεια ο 40χρονος τραγουδιστής αναφέρθηκε στους υπαινιγμούς και τα δημοσιεύματα που ακούγονται για τον σεξουαλικό του προσανατολισμό: «Τη σεξουαλικότητά μου δεν τη διαφήμισα ποτέ. Με το ζόρι gay, δεν γίνεται κανένας όσο κι αν το θέλουν κάποιοι, που γράφουν ανώνυμα, κρυμμένοι πίσω από ένα κομπιούτερ».

Τέλος, ο τραγουδιστής απάντησε κατά πόσο τα παραπάνω τον έχουν επηρεάσει ψυχολογικά: «Πολύ. Δεν βλέπετε ότι άσπρισαν τα μαλλιά μου μέσα σε ενάμιση χρόνο; Έχω πληρώσει μεγάλο ψυχολογικό αντίτιμο για την υπομονή που κάνω» και συνέχισε απαντώντας στο ερώτημα αν χρειάστηκε ψυχολόγο: «Τον αποφεύγω. Θεωρώ τα φιλαράκια μου τον καλύτερο ψυχολόγο».




.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net