Δήμητρα Αλεξανδράκη: Σέξι κι όποιος αντέξει…

Bookmark and Share

Μετά την αποκαλυπτική φωτογράφισή της με την Νάιλα στο Playboy, η Δήμητρα Αλεξανδράκη επιστρέφει δριμύτερη και σοκάρει. Τα πετάει όλα και φωτογραφίζεται γυμνή για το ανδρικό περιοδικό Max. Γυμνό και ξερό ψωμί…
.Όμως δεν μένει στις γυμνές πόζες, αλλά και στις σοκαριστικές δηλώσεις… «Παλιά είχα στείλει μέχρι και άνθρωπο στο νοσοκομείο. Κοπέλα ήταν, αλλά έχω χτυπήσει και άντρα στα 16 μου. Τον αγνοούσα κι εκείνος επέμενε. Μέχρι που πήρα την καδένα από το μηχανάκι μου, την έκανα μπουνιά και του χάραξα τα μούτρα». Ωστόσο παραδέχεται ότι… έχει φάει ξύλο, λέγοντας: «Τώρα έχω ηρεμίσει και το χρωστάω σε έναν άντρα συγκεκριμένο. Δεν τις έφαγε. Εγώ τις έφαγα και έβαλα μυαλό».

Η πρώτη της γνωριμία με το μόντελινγκ έγινε τον Αύγουστο του 2008 στα Πελοποννησιακά καλλιστεία, όπου κέρδισε τον τίτλο της Β’ Miss Young 2008. Η συμμετοχή της στο Next Top Model εκτόξευσε τα spreads της στα ύψη και οι προτάσεις για γυμνές φωτογραφίσεις και εξώφυλλα έπεφταν βροχή. Γιατί να πει όχι το κορίτσι; Αφού έχει βάλει πλώρη για μεγάλη καριέρα… κι εμείς την απολαμβάνουμε!


































menslounge.gr

.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net