«Θα κατακτήσω τον κόσμο»

Bookmark and Share

Η Eva Mendes σκοπεύει να κατακτήσει τον κόσμο. Αν και δεν ξέρει... ακριβώς πώς να το κάνει αυτό.Όπως εξηγεί: «Δεν ξέρω ακόμη ποια μέθοδο να ακολουθήσω. Τίποτα απ’ ό,τι κάνω δεν είναι τυχαίο. Ακολουθώ πάντα μια μέθοδο. Στόχος μου είναι η παγκόσμια κυριαρχία. Αν κάνω γυμνόστηθη φωτογράφιση είναι.γιατί καταλαβαίνω πως ήρθε η ώρα να ανεβάσω τη θερμοκρασία. Οι άνθρωποι με αντιμετωπίζουν ως ένα συνηθισμένο άτομο, αλλά η αλήθεια είναι πως ακολουθώ με μαθηματική ακρίβεια το σχέδιό μου όσον αφορά την καριέρα μου».

Επίσης, πρόσθεσε: «Δεν δέχομαι τίποτα λιγότερο. Δεν θέλω να ακολουθήσω οποιαδήποτε άλλη πορεία. Αυτό που στοχεύω είναι ο πραγματικός μου προορισμός».

Δεν παίρνει ποτέ άδεια, έχει να κάνει διακοπές χρόνια, δουλεύει εντατικά για να αναγνωριστεί παγκοσμίως και να τη λατρεύει ο κόσμος: «Είμαι ανίκανη να κάνω διακοπές. Έχω χρόνια να ξεκουραστώ. Δεν αντέχω να κάθομαι μια βδομάδα σε μία παραλία. Απλώς δεν το αντέχω. Προηγούμαι κατά πολύ. Αυτό που χρειάζομαι είναι ένα εξοχικό στην Αγγλία όπου μπορώ όλη τη μέρα να απασχολούμαι φτιάχνοντας μαρμελάδες!», λέει γελώντας, όπως δημοσιεύει η βρετανική Sun.








real.gr


.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net