Υπάρχει!!!

Bookmark and Share

Μέχρι τα 16 της χρόνια πίστευε στον Άγιο Βασίλη η Πάρις Χίλτον. Η μητέρα της διάσημης celebrity γέμιζε μεγάλες κάλτσες με δώρα την ημέρα των Χριστουγέννων κρυφά από την κόρη της με αποτέλεσμα αυτή να.πιστεύει πως είχε κάνει την επίσκεψή του ο Άγιος Βασίλης.
«Συνήθως άνοιγα όλα τα δώρα από πολύ νωρίς το πρωί. Ήμουν παιδί και δεν μπορούσα να κάνω υπομονή. Πίστευα στον Άγιο Βασίλη μέχρι τα 16. Η μητέρα μου ακόμα βάζει μία κάλτσα για μένα αλλά πλέον δε μπορεί να προσποιηθεί. Αγαπάω πολύ τα Χριστούγεννα καθώς είναι μία τέλεια εποχή για να βγαίνουμε έξω.

Συνήθως περνάω τον περισσότερο χρόνο με την οικογένεια μου. Αυτό θα κάνω και την εφετινή χρονιά. Η μητέρα μου μαγειρεύει εξαιρετικά και τρώμε όλοι μαζί. Αργότερα επισκέπτομαι αρκετούς φίλους μου όπου οι γονείς τους έχουν πάει στο εξωτερικό ή μένουν σε άλλη πόλη», είπε για τις γιορτές των Χριστουγέννων η Πάρις Χίλτον.


shoot.gr

.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net