Εργασιομανής η Lady Gaga

Bookmark and Share

Ασταμάτητα δηλώνει ότι δουλεύει το τελευταίο διάστημα για να ικανοποιήσει τους φανς της. Θα πάθει τίποτα στο τέλος το κορίτσι μας.
Προχθές συναντήθηκε με τον Anderson Cooper για να συζητήσουν και να την συμβουλέψει για το καινούριο της άλμπουμ, με θέα τον Τάμεση.
Στην συναυλία της στο Όσλο είπε στο κοινό της ότι ήδη δουλεύει το
.καινούριο της άλμπουμ κατά τη διάρκεια της περιοδείας της. Και στην ερώτηση «μα γιατί δεν περιμένεις να τελειώσει η περιοδεία σου» απαντά:

«Ο βασικός λόγος είναι ότι οι φαν μου δεν μπορούν να περιμένουν τόσο». Και λέω: «Gaga μου μ’ αυτόν τον καημό κοιμούνται και ξυπνούν». Και συνεχίζει: «Επίσης το κοινό μου στις συναυλίες είναι η μεγαλύτερη έμπνευση για το νέο μου άλμπουμ». Αχ, βρε Gaga μου θυσίες που κάνεις!




adygossip.yooblog.gr

.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net