Η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης Twitter αποφάσισε να προχωρήσει σε ανασχεδιασμό της ιστοσελίδας της. Στόχος της είναι να εμπλουτιστεί το περιεχόμενό της και να γίνει πιο φιλική στους άνω των 150 εκατ. χρήστες της διεθνώς.
Σύμφωνα με τους υπευθύνους του Twitter, στην ιστοσελίδα - η οποία φέτος συμπληρώνει 4 χρόνια "ζωής" - προστίθενται καθημερινά περίπου
.370.000 νέοι χρήστες από όλο τον κόσμο.
Η υπηρεσία microblogging, που προσφέρει το Twitter, επιτρέπει στους χρήστες να στείλουν μικρού μήκους μηνύματα μέχρι 140 χαρακτήρες.
Μετά το "λίφτινγκ", το Twitter επιδιώκει να παρέχει πλέον περισσότερες πληροφορίες στα μέλη του.
Σε αυτό το πλαίσιο, θα προσφέρει ενσωματωμένα βίντεο του YouTube, εικόνες και άλλο περιεχόμενο. Με τον τρόπο αυτό, θέλει να αποκτήσει πιο έντονο χαρακτήρα πηγής πληροφόρησης.
Το νέο Twiiter.com θα υλοποιηθεί σταδιακά σε παγκόσμια βάση τις επόμενες εβδομάδες.
Το κοινωνικό δίκτυο προωθεί ένα νέο σύστημα διαφήμισης, σε μια προσπάθεια να αξιοποιήσει την τεράστια βάση δεδομένων των χρηστών του και να την μετατρέψει - διακριτικά - σε μια μόνιμη πηγή εσόδων.
Στο ξεκίνημά του, το Twitter έχει υποστηριχθεί χρηματοδοτικά - μεταξύ άλλων - από τις αμερικανικές επενδυτικές εταιρίες Spark Capital, Benchmark Capital, T.Rowe Price, Venture Partners .