Sex : 20 πράγματα που δεν θα θέλαμε να ακούσουμε πριν ... "το κάνουμε" !

Bookmark and Share

1. χμ… τι γλυκούλικο!

2. λειτουργεί…
όμως. Έτσι δεν είναι;

3. μήπως είναι οφθαλμαπάτη;


4. απίστευτο πόσο μεγάλα δείχνουν τα πόδια σου…

5. μπορώ να είμαι ειλικρινής μαζί σου;

6. τι θα έλεγες να το αναβάλουμε για άλλη φορά?

7. φαίνεται τόσο απροστάτευτο…

8. έχω υπόψη μου ένα χειρούργο που αναλαμβάνει τέτοιες περιπτώσεις…

9. μην ανησυχείς, θα το «δουλέψουμε»

10. έτσι δικαιολογείται το ακριβό σου αυτοκίνητο!

11. γιατί με τιμωρεί έτσι σκληρά ο Θεός!

12. τουλάχιστον δεν θα κρατήσει πολύ…

13. πω, πω! Κάτι τέτοιο δεν έχω ξαναδεί!

14. ίσως μεγαλώσει αν το ποτίσουμε λίγο!

15. κάτι μπορεί να γίνει αν με μεθύσεις πρώτα!

16. κρυώνεις;

17. τι είναι αυτό εκεί;

18. τώρα καταλαβαίνω τι εννούν πολλές γυναίκες λέγοντας ότι εκτιμούν περισσότερο την προσωπικότητα ενός άντρα!

19. μήπως να προχωρήσουμε κατευθείαν στο τσιγάρο μετά;

20. α, μόλις θυμήθηκα ότι έχω μια δουλεία!


http://ntaksi.blogspot.com/2010/09/sex-20.html
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net