«Ήθελα να είμαι ελεύθερη»

Bookmark and Share

Είναι η πρώτη Τουρκάλα που φωτογραφίζεται για το Playboy ξεσηκώνοντας θύελλα αντιδράσεων στους συντηρητικούς κύκλους των μουσουλμάνων αλλά και την οργή της οικογένειάς της.H πανέμορφη Sila Sahin, 25 χρονών, είναι τουρκικής καταγωγής και. ζει στο Βερολίνο. Μέχρι σήμερα ζούσε σύμφωνα με τα πρότυπα μίας σύγχρονης μουσουλμάνας μέσα σε μία πολυπολιτισμική κοινωνία.
Είναι επιτυχημένη ηθοποιός στη Γερμανία πρωταγωνιστώντας σε τηλεοπτική σαπουνόπερα, έχει χιλιάδες θαυμαστές και μέχρι σήμερα μία περήφανη οικογένεια. Με την κίνησή της να φωτογραφηθεί γυμνή στο Playboy σόκαρε τους θαυμαστές της και εξόργισε τους φίλους και συγγενείς.

«Το έκανα επειδή ήθελα να είμαι ελεύθερη επιτέλους! Αυτές οι φωτογραφίες είναι σαν σπάσιμο δεσμών όλων των περιορισμών από την παιδική μου ηλικία», δήλωσε η νεαρή γυναίκα. Η οικογένειά της αντέδρασε με φρίκη και η μητέρα της της απαγόρευσε οποιαδήποτε επικοινωνία.»Η μητέρα μου είναι πραγματικά θυμωμένη.

Θα είναι ακόμη πιο δύσκολα με τους παππούδες, τους θείους και τις θείες μου!», ανέφερε στο Διαδίκτυο σε εκπομπή αφιερωμένη στην τηλεοπτική σειρά που πρωταγωνιστεί.

Ωστόσο, επικοινώνησε με τον πατέρα της ο οποίος είναι και ηθοποιός, και της εξέφρασε την ανησυχία του για τις πιέσεις που θα αντιμετωπίσει όχι μόνο από την τουρκική κοινότητα της Γερμανίας αλλά από την ευρύτερη μουσουλμανική κοινότητα.










.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net