5 γυναικεία ελαττώματα που μας "στέλνουν"

Bookmark and Share
1)Το σύνδρομο «γούτσου γούτσου», γνωστό και ως «έλα μωέ μωάκι μου, ζατί ζεν κάνουμε κάτι άλλο εκτός από το νια νια νια νια…», πάντα κάνει την εμφάνισή του την πιο ακατάλληλη ώρα. Όταν ο Ιντζάγκις είναι έτοιμος να το κολλήσει, όταν ο Σταλόνε σκάει το ντιρέκτ, όταν περνάει το .δίμετρο πόδι της μοντέλας από μπροστά μας, όταν είμαστε έτοιμοι να γουρουνοχαρούμε ένα άθλιο σάντουιτς «ταπάνταολα», όταν είμαστε έτοιμοι να χαρούμε τον καλύτερο ύπνο της εικοσαετίας, όταν, όταν, όταν. Όχι άλλο σιρόπι!

2)Το σύνδρομο «χουμπφ»

Γνωστό και ως «εγώ είμαι πολύ πιο ώριμη από εσένα», εκφράζεται με το παγκόσμια αναγνωρίσιμο ήχο χούμπφ και αφορά τις στιγμές που παίζουμε πλεστέσιο, που κάνουμε καμία χοντρή πλάκα με φίλο, που μιλάμε σαν καθυστερημένοι στο τηλέφωνο, που ρευόμαστε μετά από ένα καλό γεύμα, που μεθάμε. Συνοδεύεται από σταύρωμα των χεριών, γύρισμα πλάτης και βλέμμα προς τα επάνω σε στυλ «θεέ μου πανάγαθε πως έμπλεξα εδώ». Χμμμ, το ίδιο θα σκέφτομαι κι εγώ όταν σε θάβω. Ωχ…ακούστηκε αυτό; Όχι αγάπη μου, δεν είπα τίποτα…

3)Το σύνδρομο «όχι αγάπη μου»

Νευρικό σύνδρομο με ιδέα από φεμινιστικά κολλήματα τελευταίας γενιάς, που εκφράζεται πάνω σε στιγμές έντασης, διότι όλος αυτός ο γυναικείος δυναμισμός κάπως πρέπει να βγει. Ιλουστράρω: «ΕΓΩ; ΕΓΩ να κάτσω να μαγειρέψω σαν την θείτσα; ΕΓΩ θα κάτσω να σου φτιάχνω φακές και αρακάδες, επειδή εσύ την έχεις δει ο άντρας του σπιτιού; ΟΧΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!»
Η έκρηξη συνήθως προλογίζεται από την δική μας ερώτηση, «Τι λες; Να τρώγαμε κάτι;»

4)Το σύνδρομο «μείνε, μείνε»

Εκφράζεται κυρίως κατά την διάρκεια της σεξουαλικής πράξης, ως εντολή δια την περαιτέρω παραμονή του ανδρικού μέλους εις την γυναικεία ρεσεψιόν αναπαραγωγής. Ε θα μείνω μάνα μου, τι θα κάνω, θα βγω στην πυλωτή να παίξω ρολόι;

5)Το σύνδρομο «ποτέ σου»

Συνοδεύει άψογα στιγμές υψηλής δραματουργίας που δένουν με κλάμα και οδυρμό. Ποτέ σου δεν με κατάλαβες, Ποτέ σου δεν με αγάπησες, Ποτέ σου δεν μου είπες ένα ευχαριστώ, Ποτέ σου δεν αγάπησες τους γονείς μου, Ποτέ σου δεν αγάπησες το παιδί μας, Ποτέ σου δεν θυμήθηκες τα γενέθλιά μου, Ποτέ σου δεν θυμόσουν την επέτειο μας, Ποτέ δεν με πήγες στο γήπεδο να δω πώς είναι, Ποτέ δεν μου είπες τα μυστικά σου, ποτέ σουυυυυυυυ…

ΟΚ, ξέρουμε τι θα πείτε. Ότι εξακολουθούμε να τις αγαπάμε, ναι. Μάλιστα όχι μόνο τις αγαπάμε, αλλά τις λατρεύουμε. Τι να πούμε, η επιστήμη προχωρά με βήματα γοργά. Θα βρεθεί κι αυτό το γονίδιο του αντρικού μαζοχισμού, πού θα πάει…

.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net