Χρύσα Δρακάκη: Στην προηγούμενη ζωή είχα ζήσει στην Επανάσταση του ‘21

Bookmark and Share

Κρητικιά και με έναν τίτλο Superstar στα Playmate του 2009, η Χρύσα Δρακάκη...
μιλά σε συνέντευξη της και εξομολογείται πως στην προηγούμενη ζωή της είχε ζήσει στην Επανάσταση του 1821.«Είχα ζήσει στάνταρτ στην Επανάσταση του ’21. Μαντώ Μαυρογένους ας πούμε. Άλλωστε .και νησιώτισσα είμαι και επαναστάτρια. Για την ακρίβεια όχι επαναστάτρια αλλά εκρηκτική σε όλους τους τομείς της ζωής μου. Πάω κόντρα στον άλλον από αντίδραση.

Έχω αυτό το βασικό ελάττωμα, αλλά έχω και ατ προτερήματα μου. Μου αρέσει πολύ η καθαριότητα. Αν το είχε αυτό και η Μαντώ Μαυρογένους τότε σίγουρα θα είμαι η μετενσάρκωση της».
































gossip-tv.gr
.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net