11 κλασικά ψέματα σε μία σχέση...

Bookmark and Share
Μερικές φορές, είναι απλά αυτό που θέλουμε να ακούσουμε
Κι ας ορκιζόμαστε όλοι ότι αυτό που θέλουμε να ξέρουμε είναι η απόλυτη αλήθεια και τίποτα λιγότερο από αυτή. Για να σας βοηθήσουμε να αναθεωρήσετε αυτήν την τελευταία άποψη, ιδού τα δημοφιλέστερα ψέματα που λέμε -σχεδόν- όλοι και οι καταστροφικές αλήθειες πίσω τους. Μαζί με.τον αντίστοιχο ανιχνευτή, για τους αμετανόητους.
Ψέμα 1: Δεν είχα σήμα/ μπαταρία

Στάδιο σχέσης: Οποιοδήποτε, με μεγαλύτερη συχνότητα εμφάνισης προς το τέλος.
Αλήθειες που δε θέλουμε να ακούσουμε: Ήμουν με τον/ την πρώην μου. Έπινα σφηνάκια με τον/ την υποψήφιο-α αντικαταστάτη σου. Ξέχασα ότι είχαμε κανονίσει να βρεθούμε. Βαριόμουν να σου μιλήσω. Έλιωνα στο Pro και τις μπύρες με τα παιδιά και ήξερα ότι θα γκρίνιαζες.
Ανιχνευτής αλήθειας: Δεν υπάρχει. Με τη μοναδική εξαίρεση κάποιου που έχει χαθεί στη ζούγκλα του Αμαζονίου ή στους πάγους της Σιβηρίας, όποιος θέλει να επικοινωνήσει βρίσκει τρόπο. Ακόμα κι αν δεν έχει σήμα ή/και μπαταρία.


Ψέμα 2: Δε συνηθίζω να το κάνω αυτό
Παραλλαγή: Πρώτη φορά το κάνω αυτό
Στάδιο σχέσης: Αρχικό. Πολύ αρχικό.
Αλήθειες που δε θέλουμε να ακούσουμε: Γυρίζω από το μπαρ κάθε βράδυ με διαφορετική παρέα. Το έκανα με άλλους-ες τρεις πριν από εσένα -που βασικά το έκαναν καλύτερα. Προσπαθώ να σε ρίξω με την πλέον κλασική, πολυφορεμένη ατάκα που υποτίθεται ότι θα σε κάνει να νιώσεις μοναδικός-ή.
Ανιχνευτής αλήθειας: Καθότι η συγκεκριμένη φράση προηγείται συνήθως της πρώτης σεξουαλικής συνεύρεσης, το αν πρόκειται περί ψέματος αποδεικνύεται στην πράξη -κατά την οποία σχεδόν κανείς δεν ασχολείται με την αποκάλυψη της αλήθειας.


Ψέμα 3: Εμένα μ' αρέσεις όπως κι αν είσαι
Παραλλαγές: Όχι, δεν έχεις παχύνει. Ό,τι και αν φορέσεις σου πάει. Τα ψωμάκια σου είναι σέξι. Και λοιπά.
Στάδιο σχέσης: Εκείνο κατά το οποίο αρχίζεις να παχαίνεις. Περί τον δεύτερο χρόνο.
Αλήθειες που δε θέλουμε να ακούσουμε: Από τότε που σε γνώρισα έχεις πάρει δέκα κιλά. Αυτό που φοράς σε παχαίνει. Εμένα μ' αρέσεις όπως κι αν είσαι -κι ακόμα περισσότερο μου αρέσει το γεγονός ότι έτσι όπως έχεις γίνει δεν αρέσεις σε κανέναν άλλο. Ό,τι και αν φορέσεις το ίδιο μου κάνει -έχεις σταματήσει να μου αρέσεις.
Ανιχνευτής αλήθειας: Η ζυγαριά, για το αν έχετε παχύνει. Η συχνότητα/ ποιότητα/ διάρκεια του σεξ, για το αν συνεχίζετε να του/ της αρέσετε.


Ψέμα 4: Οι φίλοι-ες σου είναι πολύ συμπαθητικοί
Στάδιο σχέσης: Αρχικό
Αλήθειες που δε θέλουμε να ακούσουμε: Οι φίλοι σου είναι βαρετοί/ αντιπαθητικοί/ εκνευριστικοί. Οι φίλοι-ες σου [του αντίθετου από το δικό μου φύλου] είναι απίστευτα σέξι/ πρωταγωνιστούν στις ερωτικές μου φαντασιώσεις/ θα μπορούσαν να συμμετέχουν στα ερωτικά μας παιχνίδια, αν δεν έχεις αντίρρηση.
Ανιχνευτής αλήθειας: Ο χρόνος. Οι καυγάδες που θα ακολουθήσουν για το με ποιου την παρέα θα βγείτε. Το ανεπαίσθητο φλερτ που θα διαισθανθείτε περισσότερο, παρά θα παρατηρήσετε, με την πάροδό του.


Ψέμα 5: Έχω πονοκέφαλο
Στάδιο σχέσης: Προχωρημένο, ή/και προς το τέλος
Αλήθειες που δε θέλουμε να ακούσουμε: Δεν έχω διάθεση για σεξ -μαζί σου. Δε θέλω να συνεχίσω τη συζήτηση. Βαριέμαι να σου μιλήσω.
Ανιχνευτής αλήθειας: Το παλιό, καλό, εγγυημένο Depon.


Ψέμα 6: Είσαι ο καλύτερος/η καλύτερη που είχα ποτέ
Στάδιο σχέσης: Αρχικό
Αλήθειες που δε θέλουμε να ακούσουμε: Σίγουρα είσαι καλύτερος από τον Τάκη/ τη Ρούλα αλλά μπροστά στον Σάκη/ τη Σούλα δεν πιάνεις μία. Γενικώς μ' αρέσεις, οπότε λέω και καμιά καλή κουβέντα μήπως τονώνοντας την αυτοπεποίθησή σου αυξήσουμε και τις επιδόσεις.
Ανιχνευτής αλήθειας: Δεν υπάρχει. Και δεν τον χρειάζεστε. Αν δεν είστε, θα θέλατε πραγματικά να το ξέρετε;


Ψέμα 7: Δε σκέφτομαι καθόλου τον γάμο
Παραλλαγές: Δε θέλω να παντρευτώ. Είμαι κατά του γάμου.
Στάδιο σχέσης: Εξαρτάται από τη σχέση. Εκείνο κατά το οποίο πέφτει η συζήτηση περί γάμου στο τραπέζι.
Αλήθειες που δε θέλουμε να ακούσουμε: Μεγάλωσα με το όνειρο να κάνω οικογένεια, αλλά δε θέλω να σε τρομάξω. Αγοράζω το "Marriage" και το κρύβω κάτω από το στρώμα του κρεβατιού. Θέλω να το προτείνεις εσύ -και να νομίζεις ότι δε θα το σκεφτόμουν με κανέναν άλλο.
Ανιχνευτής αλήθειας: Οι άλλοι γάμοι, και η συμπεριφορά του/ της σε αυτούς. Αν βουρκώνει/ χαμογελά συγκινημένος-η/ χαίρεται υπερβολικά, μάλλον δε διαφωνεί με την ιδέα.


Ψέμα 8: Κι εγώ αυτό σκεφτόμουν
Παραλλαγές: Διάβασες τη σκέψη μου. Είναι απίστευτο πόσο ταυτίζονται οι απόψεις μας. Κι εγώ τρελαίνομαι για ψαροντούφεκο/ πατινάζ στον πάγο/ gourmet μαγειρική.
Στάδιο σχέσης: Αρχικό
Αλήθειες που δε θέλουμε να ακούσουμε: Θέλω να πιστεύεις ότι έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, για να έχω μια ελπίδα παραπάνω. Έχω πείσει τον εαυτό μου ότι ταιριάζουμε, οπότε λέω να πείσω κι εσένα.
Ανιχνευτής αλήθειας: Ο χρόνος. Κανείς δεν άντεξε το ψαροντούφεκο και το πατινάζ στον πάγο για περισσότερο από τους δύο πρώτους μήνες της σχέσης.


Ψέμα 9: Χρειάζομαι λίγο χώρο
Παραλλαγές: Χρειάζομαι χρόνο. Δεν είμαι σε φάση για σχέση. Θέλω να μείνω λίγο μόνος/ μόνη να σκεφτώ τι θέλω.
Στάδιο σχέσης: Λίγο μετά το αρχικό
Αλήθειες που δε θέλουμε να ακούσουμε: Δεν είμαι σε φάση για σχέση -μαζί σου. Δε μου αρέσεις όσο νόμιζα αρχικά. Λέω να τα ξαναβρώ με τον/ την πρώην μου. Θέλω να πηγαίνω και με άλλους/ άλλες.
Ανιχνευτής αλήθειας: Δε χρειάζεται. Πρόκειται σίγουρα για ψέμα.


Ψέμα 10: Δεν είναι αυτό που νομίζεις
Στάδιο σχέσης: Οποιοδήποτε
Αλήθειες που δε θέλουμε να ακούσουμε: Είναι ακριβώς αυτό που νομίζεις.
Ανιχνευτής αλήθειας: Δεν χρειάζεται. Από την πρώτη σχέση που σύναψε ο άνθρωπος των σπηλαίων μέχρι σήμερα, η φράση αυτή δεν έχει ποτέ χρησιμοποιηθεί με την κυριολεκτική της έννοια.


Ψέμα 11: Το σεξ δε θα αλλάξει τίποτα μεταξύ μας
Στάδιο σχέσης: Εκτός σχέσης
Αλήθειες που δε θέλουμε να ακούσουμε: Έχει καμία σημασία αν θα αλλάξει κάτι μεταξύ μας; Εγώ βασικά σεξ θέλω να κάνουμε. Αν χρειαστεί να δώσω και μερικές υποσχέσεις προκειμένου να το πετύχω, ας είναι.
Ανιχνευτής αλήθειας: Δεν χρειάζεται. Ακόμη και στις σπάνιες περιπτώσεις που εκστομίζεται με τις καλύτερες των προθέσεων, και ειλικρινή διάθεση, δεν έχει ποτέ επαληθευτεί σε βάθος χρόνου.


.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net