VIDEO: Mου αρέσουν τα πολλά…γκολ

Bookmark and Share

Της αρέσει ο Μιραλάς, γιατί βάζει πολλά γκολ...

Ο λόγος για τη Χρύσα Πουρσανίδου, που θα ήθελε να κάνει σεξ μέσα στο… τέρμα! Ασχολείται με το μόντελινγκ, εργάζεται ως dj και θέλει να ασχοληθεί αρκετά με το συγκεκριμένο αντικείμενο. H Χρύσα Πουρσανίδου, μιλά για τα σχέδια της στο. Onsports, καθώς επίσης για τον ΠΑΟΚ, τον Σισέ, τον Ριέρα, τον Μιραλάς και τον Ζαγοράκη.


-Μετά το μόντελινγκ τώρα σε βλέπουμε και σε ρόλο dj. Τελικά, τι είναι αυτό που σε ιντριγκάρει περισσότερο και ποιο θα είναι το επόμενό σου βήμα;
Δεν έχω σταματήσει να ασχολούμαι με το modeling! Είναι κάτι που το αγαπάω και μου αρέσει συγχρόνως. Όμως και η μουσική είναι κάτι μου αρέσει επίσης πάρα πολύ και με εκφράζει. Νομίζω ότι ανέκαθεν ήθελα να ασχοληθώ κάπως και σε αυτόν τον τομέα! Όσον αφορά τα μελλοντικά μου σχέδια, έχω κανονίσει περιοδεία σε όλη την Ελλάδα και την Κύπρο, όπως επίσης και στο Ντουμπάι με πολλές πολλές εκπλήξεις κατά τη διάρκεια αυτών των event!
-Βλέπουμε ότι τόσο στα κανάλια, όσο και σε διάφορα sites ασχολούνται συνεχώς μαζί σου. Και μάλιστα, όχι πάντοτε, με τόσο κολακευτικά λόγια! Σε ενοχλεί όταν το STAR ή ο Μουτσινάς πχ. σε… ξεσκονίζουν;
Καλύτερα να ασχολούνται μαζί σου παρά να σε αγνοούν!!!! Όσο για τον Νίκο Μουτσινά, είπαμε! Είναι φουλ ερωτευμένος μαζί μου! Και εγώ όμως τον αγαπάω πολύ! Γενικώς… αγαπιόμαστε!
-Τελικά, οι Θεσσαλονικιές είναι πιο «θερμές» γυναίκες από τις Αθηναίες;
Ε τώρα τι με ρωτάς ! Καλυτέρα να μας το απαντήσουν αυτό οι αναγνώστες...
-Απ’ όσο ξέρω είσαι ΠΑΟΚ. Πώς έγινες; Παρακολουθείς καθόλου την ομάδα;
Και πολύ σωστά ξέρεις! Ναι είμαι ΠΑΟΚ! Ξεχνάς από πού είναι οι ρίζες μου μάλλον (σ.σ. Κιλκίς)! Φυσικά και όταν έχω χρόνο ή όταν κλέβω χρόνο από την δουλειά μου παρακολουθώ την ομάδα!

-Αν κάποιος προτιμήσει να δει στην τηλεόραση την ομάδα του από το να βγείτε μαζί ή τέλος πάντων από το να αφιερώσει το χρόνο του σε σένα, είναι αιτία χωρισμού;
Όχι φυσικά! Θα παρακολουθήσουμε μαζί το παιχνίδι! Αρκεί, βέβαια, να παίζει ο ΠΑΟΚ, ε; Αλλιώς… (χαχα)
-Μπορεί να μου πεις γιατί τα μοντέλα συνηθίζουν να κάνουν σχέση με αθλητές;
Προφανώς γιατί έχουν πολύ ωραίο σώμα! Υποθέτω έτσι; Μήπως μπορείς να το εξηγήσεις εσύ αυτό;
-Με δουλεύεις; Πού να ξέρω εγώ; Τέλος πάντων. Πες μου τώρα, ποιον ή ποιους αθλητές θα ήθελες να δεις στην πασαρέλα;
Τον Σισέ, τον Ριέρα και φυσικά τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ, τον Ζαγοράκη!


-Μάλιστα… Και με ποιον αθλητή θα έκανες κάτι, για να έχουμε καλό ερώτημα;


Με τον Μιραλάς του Ολυμπιακού, που είναι και πρώτος σκόρερ της ομάδας του. Και να ξέρεις… Εμένα μου αρέσουν τα πολλά γκολ!!!
-Σε ρώτησα με ποιον ΘΑ έκανες! Τώρα, πες μου με ποιον ποδοσφαιριστή η μπασκετμπολίστα έχεις κάνει κάτι… Γιατί είμαι σίγουρος ότι κάτι έχουμε εδώ…
Όπως λέει και μια διαφήμιση… Δεν νομίζω Τάκη! Χαχα… Να σου πω εννοώ!
-Τι πιστεύεις ότι κοιτούν πρώτα οι άντρες πάνω σου;
Έχω την εντύπωση ότι τους αφοπλίζει το βλέμμα μου.
-Τι πρέπει να έχει ο άλλος για να σε κερδίσει;
Δυναμισμό, χιούμορ και κυρίως να μου κάνει όχι μόνο το κλικ, αλλά και down town καμιά φορά.
-Θα δοκίμαζες να κάνεις κάτι με μια γυναίκα; Έστω να τη φιλήσεις…
Το έχω δοκιμάσει. Ξέρω πώς είναι και θα το ξαναέκανα αν υπήρχε κάποια να με κεντρίσει το ενδιαφέρον!
-Πώς κρίνεις τις «ροζ ταινίες» που γύρισαν η Τζούλια, η Ντούβλη και η Βαβάτση; Εσύ θα έκανες κάτι ανάλογο;
Δεν κρίνω κάποιον για τίποτα! Δεν με ενδιαφέρει τι μπορεί να κάνει ο καθένας στην καριέρα του. Και για να σου απαντήσω… Όχι! Εγώ δεν θα έκανα κάτι τέτοιο.
-Ποιο είναι το πιο περίεργο μέρος που έχεις κάνει σεξ; Και σε ποιο θα ήθελες να κάνεις;
Το πιο περίεργο μέρος είναι σε ένα δωμάτιο σε «παλάτι». Τώρα θέλω σε ελικόπτερο!
-Αν σου έδιναν τη δυνατότητα να κάνεις σεξ στο γήπεδο, που θα ήθελες να γίνει; Στο κέντρο του γηπέδου, μέσα στο τέρμα, στα αποδυτήρια, ή στις σουίτες των VIP;
Στο τέρμα! Σου προανέφερα ότι μου αρέσουν τα πολλά γκοοοολ!
-Αν έπρεπε να διαλέξεις ανάμεσα σε μια μπάλα του ποδοσφαίρου, του μπάσκετ και του τένις, ποια θα διάλεγες και γιατί;
Η ερώτηση αφορά το μέγεθος; Τις μπάλες; Δεν σε καταλαβαίνω Βαγγέλη! Anyway… Διαλέγω αυτή του μπάσκετ γιατί είναι η μεγαλύτερη και επίσης επειδή… καρφώνεται !!
Τι κάνει έναν άντρα καλό στο κρεβάτι; Και τι κάνει την Χρύσα Πουρσανίδου να ξεχωρίζει στο κρεβάτι;
Εγώ τον κάνω να είναι καλός ! Όσο για μένα… Βάλε φαντασία.
-Είσαι μόνη αυτό το διάστημα;
Είμαι καλά…










.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net