Η προπόνηση της Χριστίνας Κωλέτσα

Bookmark and Share

Αν και έχει ένα από τα ωραιότερα κορμιά στη showbiz, η Χριστίνα Κωλέτσα είχε δηλώσει παλαιότερα ότι δεν κάνει γυμναστική! Σε σημερινή της δήλωση, ρίχνει λίγο «νερό στο κρασί» της και παραδέχεται ότι «κάτι κάνει», όσον αφορά στη γυμναστική πάντα! Ποτέ, όμως, σε κλειστό γυμναστήριο!«Έκανα συμφωνία με τον προπονητή μου να μου. επιβάλει τη γυμναστική. Δεν μου αρέσουν καθόλου τα γυμναστήρια, όπως επίσης δεν μου αρέσει να γυμνάζομαι σε κλειστό χώρο. Έχω πει, λοιπόν, στον γυμναστή μου, Γιώργο Παπαδημάκη, να κάνουμε γυμναστική είτε σε γήπεδο είτε σε πάρκο και πολλές φορές σε παραλία. Έχω κάνει ειδική συμφωνία με τον γυμναστή μου. Του έχω πει να με πιέζει και να με βάζει με το ζόρι στο πρόγραμμα, διαφορετικά δεν πρόκειται να γυμναστώ ποτέ», αποκάλυψε η τραγουδίστρια. .
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net