«Τις έφαγα και έβαλα μυαλό!»

Bookmark and Share

Τα κάλλη της αποφάσισε να μας δείξει η Δήμητρα Αλεξανδράκη, η οποία φιγουράρει σε μια total naked φωτογράφηση για λογαριασμό του μηνιαίου περιοδικού «Max» κι αν κρίνουμε από το εξώφυλλο …δεν τα πήγε καθόλου άσχημα!Εκτός όμως από την άκρως αποκαλυπτική της.φωτογράφηση, η sexy Κρητικοπούλα παραχώρησε και μια άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη… «Παλιά είχα στείλει μέχρι και άνθρωπο στο νοσοκομείο. Κοπέλα ήταν, αλλά έχω χτυπήσει και άντρα στα 16 μου. Τον αγνοούσα κι εκείνος επέμενε. Μέχρι που πήρα την καδένα από το μηχανάκι μου, την έκανα μπουνιά και του χάραξα τα μούτρα», δηλώνει το μοντέλο που γνωρίσαμε από το «Next Top Model 1», ενώ παραδέχεται ότι… το ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο, λέγοντας: «Τώρα έχω ηρεμίσει και το χρωστάω σε έναν άντρα συγκεκριμένο. Δεν τις έφαγε. Εγώ τις έφαγα και έβαλα μυαλό».

















protothema.gr
.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net