"Θέλω να συμμετέχω στο Dancing"

Bookmark and Share

Για τις φήμες που τη θέλουν να συμμετέχει στο Dancing with the Stars μιλάει η Αννα Πρέλεβιτς, που δηλώνει ότι η τηλεόραση είναι κάτι που την ενδιαφέρει τόσο μπροστά, όσο και πίσω από τις κάμερες.
Η νεαρή εστεμμένη Star Ελλάς βούτηξε ξαφνικά στα βαθιά νερά της TV, με τη συμμετοχή της στο .πρωινό του ΑΝΤ1, χωρίς να διαθέτει προηγούμενη εμπειρία.

«Είμαι σίγουρη ότι με το τέλος της σεζόν, θα έχω μάθει για την τηλεόραση τα δεκαπλάσια απ’ όσα γνωρίζω τώρα», λέει στο περιοδικό ΕΓΩ! και τονίζει πως τα λάθη δεν τη φοβίζουν.

Μιλώντας για τη φημολογούμενη συμμετοχή της στο χορευτικό σόου, δεν κρύβει πως επίσημη πρόταση δεν της έχει γίνει από το κανάλι του Αμαρουσίου. «Φυσικά και θέλω να συμμετέχω! Και μου αρέσει να χορεύω σάλσα και σάμπα».




ΠΗΓΗ: ΕΓΩ!


.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net