Σισέ: Θα ήθελα να γυρίσω στη Λίβερπουλ

Bookmark and Share

Επιμένουν οι Άγγλοι να συντηρούν θέμα επιστροφής του Τζιμπρίλ Σισέ στη Λίβερπουλ. Σύμφωνα με την «Daily Star», ο Γάλλος επιθετικός του Παναθηναϊκού είναι αποφασισμένος να γυρίζει στην Πρέμιερ Λιγκ και τους «κόκκινους», κάτι μάλιστα που επιβεβαιώνεται και με.δηλώσεις του. Στο μεταξύ, ο Έρικ Γέντρισεκ διέψευσε ότι έχει συμφωνήσει με το «τριφύλλι».
«Στη Λίβερπουλ δεν είχα την ευκαιρία να δείξω την αξία μου. Στη Σάντερλαντ πέρασα καλά, αλλά θα ήθελα να επιστρέψω στη Λίβερπουλ» λέει στην εφημερίδα ο Σισέ. Όλα αυτά, μάλιστα, έρχονται σε συνέχεια των όσων είχαν γραφτεί τις προηγούμενες ημέρες στο Νησί, ότι ο 29χρονος επιθετικός είχε γευματίσει με τον Στίβεν Τζέραρντ, με σκοπό ο αρχηγός της Λίβερπουλ να «ψήσει» τον Σισέ να επιστρέψει στην αγγλική ομάδα.

Θυμίζουμε ότι ο Σισέ έπαιξε στη Λίβερπουλ από το 2004 ως το 2006, έχοντας σε 49 συμμετοχές 13 γκολ, ενώ στην Πρέμιερ Λιγκ έχει αγωνιστεί και στη Σάντερλαντ (2008-09), μετρώντας 10 γκολ σε 35 παιχνίδια.

Γέντρισεκ: Χαρούμενος αν πάω στον Παναθηναϊκό, αλλά δεν έχω μιλήσει

Μιλώντας στην ιστοσελίδα της πατρίδας του "denniksport.sk", ο Σλοβάκος επιθετικός Έρικ Γέντρισεκ διέψευσε ότι έχει μιλήσει με τον Παναθηναϊκό, ωστόσο πρόσθεσε ότι θα ήταν χαρούμενος αν ολοκληρώνονταν η μετεγγραφή τους στους "πράσινους": "Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι προσωπικά δεν έχω υπογράψει ακόμα τίποτα και δεν έχω μιλήσει με κανέναν από τον αθηναϊκό σύλλογο. Αυτή τη στιγμή προπονούμαι κανονικά με τους συμπαίκτες μου στη Σάλκε. Θα δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα στις επόμενες ημέρες.

Απ’ όσα είμαι σε θέση να γνωρίζω, ο Παναθηναϊκός είναι ο πιο σοβαρός υποψήφιος για την απόκτηση μου, αλλά δεν έχει ληφθεί καμία οριστική απόφαση ακόμα. Αν ολοκληρωνόταν αυτή η μετακίνηση θα ήμουν σίγουρα χαρούμενος, θα ήταν μια νέα εμπειρία γιατί στο εξωτερικό έχω αγωνιστεί μόνο στην Γερμανία. Ξέρω ότι ο Παναθηναϊκός γεμάτο ρόστερ κι ακόμα και εκεί δεν θα είναι εύκολο να αγωνιστώ".

.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net