ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Bookmark and Share

"Ξεκινάμε έναν τίμιο και δημοκρατικό αγώνα για την υπεράσπιση και κατοχύρωση των δικαιωμάτων των Αλβανών μεταναστών που πλειοψηφούν στην Ελλάδα. Επίσης αγωνιζόμαστε για να εξαφανίσουμε κάθε ακροδεξιό, εθνικιστικό στοιχείο στην Ελλάδα που προωθεί το μίσος και τον ρατσισμό. Αγωνιζόμαστε επίσης για την Αλβανίδα εργαζόμενη μητέρα. Η Ελλάδα ΔΕΝ ανήκει μόνο στους Έλληνες"
Αυτο ειναι το μανιφεστο του επερχομενου Αλβανικου κομματος στην Ελλαδα,"Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ" το κυριαρχο συνθημα των Αλβανων λαθρομεταναστων που αισθανονται ηδη τα νεα "αφεντικα" μιας χωρας που σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει στον χαρτη.
Τον ασκο του Αιολου τον ανοιξε το σχεδιο "Καλλικρατης" που θ'αποβαλλει οποιοδηποτε συνδιασμο για τις επομενες δημοτικες εκλογες θ'αρνηθει να συμπεριλαβει υποψηφιους "μεταναστες".
"Μπηκαν στην πολη οι εχθροι κι εμεις γελουσαμε σαν τα παιδια..."

http://alfanea.blogspot.com …Περισσότερα…»

Το κόκκινο κρασί αυξάνει τη σεξουαλική επιθυμία των γυναικών

Bookmark and Share

Ιταλοί ερευνητές διαπίστωσαν ότι το επίπεδο της σεξουαλικής επιθυμίας είναι μεγαλύτερο στις γυναίκες εκείνες που πίνουν κάθε μέρα μέτριες ποσότητες κόκκινου κρασιού σε σχέση με όσες προτιμούν άλλα αλκοολούχα ποτά ή δεν πίνουν καθόλου αλκοόλ.

Η έρευνα, η πρώτη του είδους της διεθνώς, που μελέτησε τη συσχέτιση της κατανάλωσης κόκκινου κρασιού με τις γυναικείες σεξουαλικές ορμές, πραγματοποιήθηκε από γιατρούς του πανεπιστημίου της Φλωρεντίας, σύμφωνα με τη βρετανική «Telegraph», και ανέλυσε τη συμπεριφορά 800 γυναικών ηλικίας 18 - 50 ετών.

Οι γυναίκες χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες: η πρώτη περιλάμβανε όσες έπιναν ένα έως δύο ποτήρια κόκκινο κρασί τη μέρα, η δεύτερη όσες έπιναν λιγότερο από ένα ποτήρι ημερησίως είτε κρασιού είτε οποιουδήποτε άλλου αλκοολούχου ποτού, και η τρίτη ομάδα όσες περιορίζονταν στο...τσάι. Οι γυναίκες με ημερήσια κατανάλωση πάνω από δύο ποτήρια κρασιού εξαιρέθηκαν από την έρευνα για να αποφευχθούν οι πιθανές παρενέργειες της μέθης.

Οι εθελόντριες συμπλήρωσαν αναλυτικά ερωτηματολόγια για τη σεξουαλική ζωή τους. Όπως διαπιστώθηκε, οι γυναίκες της πρώτης κατηγορίας πέτυχαν «σκορ» 27,3 μονάδων, της δεύτερης 25,9 και της τρίτης 24,4. Συμπέρασμα: Το κόκκινο κρασί «ανεβάζει» τη σεξουαλική διάθεση μιας γυναίκας.

Ο ακριβής μηχανισμός που το κόκκινο κρασί κάνει το «θαύμα» του είναι ακόμα άγνωστος. Σύμφωνα με τους Ιταλούς επιστήμονες, μια πιθανή ερμηνεία είναι ότι το κόκκινο κρασί περιέχει αντιοξειδωτικές χημικές ουσίες που διευρύνουν τα αιμοφόρα αγγεία και συνεπώς αυξάνουν τη ροή του αίματος σε περιοχές-κλειδιά του σώματος, βελτιώνοντας έτσι τη σεξουαλική λειτουργία.

Οι ερευνητές μάλιστα δήλωσαν ξαφνιασμένοι από το γεγονός ότι οι γυναίκες της πρώτης κατηγορίας (που έπιναν ένα-δύο ποτηράκια κρασί τη μέρα) ήσαν κατά μέσο όρο μεγαλύτερης ηλικίας από τις γυναίκες των άλλων δύο ομάδων, αν και υποτίθεται ότι η σεξουαλική διάθεση υποχωρεί με το πέρασμα των χρόνων - αλλά πιθανότατα το κρασί αντισταθμίζει την επίδραση της ηλικίας. …Περισσότερα…»
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net