Dear Santa

Bookmark and Share

Φέτος το ξέρω, ήμουν ένα πολύ κακό παιδί. Γνωρίζω πολύ καλά ότι στα άτακτα παιδιά δεν φέρνεις δώρα! Παρόλα αυτά εγώ θα σου στείλω τη λίστα με τα πράγματα που θέλω να βρω κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μου.
Για να ξέρεις, έχουμε.καμινάδα...και είναι αρκετά μεγάλη για να χωρέσεις. Κάτω από το δέντρο θα σου έχω φυλαγμένα κουλουράκια που θα φτιάξει η κολλητή μου και γάλα. Επειδή στην περιοχή μου δεν υπάρχει τίποτα και είναι ερημιές, μη νομίζεις ότι δεν μένουν άνθρωποι. Και άμα το κινητό σου δεν έχει σήμα, μην τρομάξεις...κανείς δεν έχει εδώ!

Άκου λοιπόν τι ποθεί η καρδιά μου φέτος τα Χριστούγεννα!

1. Θέλω να είμαι μία από τις επιτυχούσες του ΑΣΕΠ.
Ναι , ναι σαν καλή δασκάλα και εγώ, θέλω να διοριστώ.

2. Ένα αμάξι δεν θα ήταν άσχημο. Ένα ολόδικο μου αμάξι, το οποίο θα το γεμίσω αρκουδάκια και πολλά πολλά ... προφυλακτικά. (αχαχαχ)

3. Θέλω επίσης ή να μείνω μόνη μου πια...ή με τις κολλητές μου. Καταλαβαίνεις τι θα γίνεται...
Θα ξυπνάμε το πρωί και θα πηγαίνουμε στη δουλειά, το μεσημέρι θα κοιμόμαστε και μετά το χάος!

4. Ακόμα ωραία θα' ταν να ξυπνήσω και ο κόσμος να μην ήταν έτσι. Ειδικά με ότι έχει γίνει τελευταία!

5. Στους ηλίθιους πρώην μου μην πας κανένα δώρο (χιχιχι)

6. Φέρε πίσω τους κολλητούς μου που τους πήρε η μαμά πατρίδα.

7. Και άμα μου φέρεις τον ένα και μοναδικό που σου ζητώ τόοοοοσα χρόνια, απλά σβήσε τα 2,3,5,6! Άμα δεν τον φέρεις....δεν έχει κουλουράκια!











shoot.gr

.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net