Στικούδη: Το όνομά μου δεν είναι «Σώμα» αλλά Κατερίνα

Bookmark and Share

Η Κατερίνα Στικούδη μιλώντας στο TV Έθνος, αναφέρεται σε όλα όσα την ενόχλησαν και την προσέλαβαν στο Just the two of us, για το μέλλον του Mega Star αλλά και για άλλα πολλά...
H όμορφη Κατερίνα, που για τρίτη χρονιά είναι στο «τιμόνι» της παρουσίασης του Mega Star, μιλάει με τα καλύτερα λόγια για την εκπομπή αυτή. «Το Mega Star είναι θεσμός για
.εμένα και δεν μπορεί να συγκριθεί με τίποτα από όλα όσα έχω συμμετάσχει έως τώρα από τον Πρωινό Καφε έως το Just the two ofus» λέει χαρακτηριστικά ενώ σε ότι αφορά το μέλλον της εκπομπής απαντά πως δεν γνωρίζει τίποτα σχετικό για την επόμενη σεζόν.

Η μελαχρινή καλλονή λέει πως δεν πήρε σοβαρά το ρόλο της στο «Just» με την έννοια ότι ήθελε να κερδίσει αλλά με την έννοια ότι ό, τι της αναθέτουν θέλει να το κάνει με υπευθυνότητα. Βέβαια όπως η ίδια λέει, για πολλούς συμπαίκτες της ήταν ένα μέσο και μία ευκαιρία για προβολή και «αυτό μόνο καλό θα μπορούσε να τους κάνει».

Η τραγουδίστρια-μοντέλο-παρουσιάστρια, δηλώνει ενοχλημένη για το ότι στο σόου είχαν όλοι επικεντρωθεί στο κορμί της ενώ νευρίασε και με την ατάκα του Νίκου Μίχα, ότι είναι «κ*ύ*α»…


«Δεν έχω νιώσει πιο άσχημα» είπε χαρακτηριστικά ενώ πρόσθεσε πως «Το όνομά μου δεν είναι Σώμα αλλά Κατερίνα»… Για την Κατερίνα δεν είναι κακό κάποιος να σου πει ότι μια σέξι φωτογράφιση ή ένα γύρισμα που έχεις κάνει είναι καλό. Όμως όταν αυτό λέγεται συνεχώς τότε «διαστρεβλώνεται το νόημά του».
.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net