Μ. Λύτρα: Μου 'χει τύχει να με χτυπάνε

Bookmark and Share

« Μου ‘χει τύχει να με χτυπάνε» αποκαλύπτει η Μάρω Λύτρα για τις προηγούμενες σχέσεις της, μιλώντας στο περιοδικό «TV Weekend» και συνεχίζει «Δέχτηκα αρκετά πράγματα σε σχέσεις μου τα οποία δεν θα τα δεχόμουν τώρα. Έχω περάσει από σχέση που είχε ξύλο.Τα εξωτερικά σημάδια φεύγουν, τα εσωτερικά είναι .πιο δύσκολα. Σε τρώνε αυτές οι καταστάσεις. Μια γυναίκα δεν μπορεί να αρέσκεται στην κατάσταση αυτή, απλά δεν ξέρει πως να βγει από αυτή τη σχέση, πως να φύγει. Ευτυχώς βρήκα τον τρόπο και βγήκα».

Η τραγουδίστρια αναφέρθηκε και στη σχέση της με τον πρώην σύζυγό της: «Με τον πρώην άντρα μου δεν μιλάμε γιατί τον πλήγωσα. Όπως εγώ δεν μιλάω σε κάποιους που με πλήγωσαν, έτσι και αυτός. Λογικό είναι. Ο άντρας μου ήταν μουσικός, έτυχε το Fame Story και λίγους μήνες πριν είχα χάσει τον πατέρα μου. Έκλεισα μια πόρτα και άνοιξα ένα παράθυρο. Ένιωθα ότι έπρεπε να κάνω μια αλλαγή και την έκανα».

Δεν έκρυψε, ωστόσο, τις δυσκολίες που πέρασε, μέχρι να ξεπεράσει την κατάθλιψη: «Δεν είναι ντροπή ούτε να βρεις ψυχολόγο και να βοηθήσεις τον εαυτό σου. Όταν ήρθα εδώ είχα άλλη νοοτροπία. Σκεφτόμουνα ότι δεν έπρεπε να πω το ένα ή το άλλο αλλά την ξεπέρασα πλέον. Η αλήθεια είναι πως έχω την τάση να τα βλέπω όλα λίγο σκούρα. Προσπαθώ να το δουλέψω αυτό μέσα μου».






ΠΗΓΗ: TV Weekend
.
 

© Copyright 2009-2010 newscity1.net | All rights reserved. | Contact: info@newscity1.net